štvrtok 21. marca 2013

Trošku matiky :-)

2 + 1 = 5?  Dokonca za rôznych podmienok, akejkoľvek okolitej teploty a aj za hocijakého tlaku, je to na každom mieste a v každom čase na Zemi  vždy predsa 3. To vie predsa každý a myslel som si to rovnako aj ja. Vážení, časy sa menia a v prípade kapely Longital, matika zaručene neplatí.
Tak kto sú, prečo sú tu, čo chcú ?..... :-)))
Ale nie teraz vážne... nie sú to žiadni vesmírni ľudia a ani kúzelníci. Práve naopak, bežní pozemšťania, ale za to s veľkým hudobným a hlavne slovenským apetítom. Sú výnimoční tým, že sú traja, ale hrajú za piatich! Síce ten tretí je z iného súdka, lebo je elektronický a hovoria mu Lemur, ale kapela ho využila v rámci doby, v ktorej žijeme. Ona - Shina a on - Daniel sú silní v muzike, sú presvedčiví v textoch a ich inštrumentálny prístup ma nadchýna počúvať stále viac a viac.
 
Až TERAZ (autentický názov albumu) som si nabalzamoval laserovú čítačku svojho CD prehrávača touto fajnovou vecičkou. Z Cantonov sa mi šírili skvelé hudobné sínusoidy a ja som sa radoval z ďalšej slovenskej formácie na svetovej úrovni.
 
Chcem, aby ste ich spoznali aj vy, a preto sa s vami delím o túto radosť. Zdieľajte aj vy vašu skúsenosť s touto, či inou skupinou spolu s ostatnými na blogu. Všetci ste vítaní.
 
Do počúvania nabudúce.
Zdar hudbe, Šandi.
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára