streda 3. apríla 2013

Mini elegantné riešenie

Ahojte gitaristi!
Myslím, že to nie je až taká novinka, ale pre tých, ktorí ju nepoznajú je tento príspevok ako vyšitý.
Či už ste začiatočníci a s hraním na gitare sa len rozbiehate, popritom nemáte dosť peňazí na kúpu drahého a kvalitného komba alebo ste pokročilí gitaristi a radi uvítate kombo aj na cestách, tak čítajte ďalej. Nedávno som vyskúšal dve mini kombá určené pre elektrické gitary a bol som milo prekvapený.
Prvým bolo mini kombo od Britov Marshall MS-4. Výkon má 2W, pozostáva z dvoch reproduktorov, ďalej disponuje základnými funkciami ako volume, tone, gain a slúchadlovým výstupom. Napájanie celého komba je možné cez 9V batériu resp. ak ste doma, tak cez dokúpený adaptér.
Druhým testovaným kombom bol Američan Fender Mini Tone Master. Výkon je nižší oproti konkurencii Marshall MS-4 a má 1W, čo však bohato stačí na účel, na ktorý je určené. Tiež sa skladá z dvoch repro, ďalej zo základných funkcií volume, tone a gain, disponuje slúchadlovým výstupom a napájanie celého komba je opäť rovnaké ako u Marshallu MS-4.
Hodnotím subjektívne v škále 0-5 predovšetkým na základe zvuku, funkcií, prevedenia a ceny.
Marshal MS-4: zvuk 4, funkcie 5, prevedenie 5 a cena 5.
Fender Mini Tone Master: zvuk 5, funkcie 5, prevedenie 4 a cena 5.
Vždy sa mi zvukom viac páčil Fender oproti Marshallu. Zatial čo Marshall je ostrejší, Fender sa vyznačuje hlbšími tónmi. Celkovým vzhľadom sú však Marshally u mňa o jednu priečku vždy vyššie ako Fender. V oboch testovaných verziách oceňujem už spomínaný slúchadlový výstup, ktorý oceníte v neskorých nočných hodinách.V každom prípade, tieto dve kombá sú mini elegantným riešením azda pre každého a za cenu okolo 40 €, sú o to zaujímavejšie a dostupnejšie.
No a ja si už idem zahrať, mám deficit.
Zdar hudbe, váš Šandi.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára