utorok 26. marca 2013

Lana Del Rey

Originál jednoducho vyhráva! A nie je tomu inak ani v prípade pomerne nového zjavu na svetovej scéne popu, speváčky z Big Apple, Lany Del Rey. Zvláštne, pod akými pseudonymami vystupujú niektorí komerční speváci :-) Del Rey je totiž typová edícia od Fordu. V každom prípade, Lana na to mala asi pádny dôvod. Táto new yorkská 26 ročná mladá hudobníčka má všetky atribúty k tomu, aby bola úspešná (nebudem ich menovať, je toho viac :-)). Uvidíme však, ako sa jej bude dariť ďalej a či bude mať ľuďom čo povedať prostredníctvom jej ďalších albumov.
Nedávno som bol vo svojom obľúbenom obchode v starej časti Bratislavy a skontroloval som si, čo majú nové, či niečo opäť nekúpim a tak. To by som nebol ja a samozrejme som kúpil hneď 3 CD, pričom jedno bolo práve od nej. Born to die je dosť pesimistický názov, že? Dôležité však je, čo tým chcel básnik povedať. Preto som po zbežnom prelistovaní textov v buklete pochopil, že asi vie o čom píše a ten album som kúpil. Sú tam texty o živote, bez servítky a nie sú tuctové. Má svoj štýl, cítiť suverénnosť, texty a hudba sú jej, ale hlavné čo sa počíta, je jej originalita. Odlíšila sa a preto o nej počuť! Jej hudba je chytľavá, mení často rytmus v skladbách, čo ich oživuje a vy ste stále v strehu. Pritom všetkom však v každej skladbe cítiť jej "rukopis".
Album mi sadol úplne celý, pričom najviac sa mi páčila menej známa skladba Off to the races. Vrelo odporúčam!

Ahojte, váš Šandi.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára