piatok 15. marca 2013

Medom natreté 4 Stanove struny

Plavíte sa po Seine, riečny vánok vás hladí po tvári, sledujete tú pohodu sobotného dopoludnia, keď všetci ľudia vyrážajú von, aby si užili krásy svojho mesta Paríž. O chvíľu vystúpite na breh. Zamierite za vôňou čertvých croissantov a chrumkavých bagiet z neďalekých pekární, pričom vo vzduchu vanúca podmanivá aróma horkej kávičky z malebných kaviarní vás ťahá stále ďalej a ďalej medzi príjemne naladených ľudí. Slnko sa na vás stále usmieva, šteklí vás po tvári a vy si plnými dúškami vychutnávate pohodu dňa. Čas akoby sa zastavil  a vy ste sa ocitli v štvrti Saint Louis niekedy 2 storočia dozadu. Unikáte zo všedného ďna tohto sveta. Krásne, že? Tak presne takúto skúsenosť, ba lepšie povedané pocity som mal hneď pri prvej skladbe s názvom "For Heaven´s Sake" z albumu "Stano Palúch & Nothing but Swing Trio". Nothing but Swing Trio je úžasné hudobné zoskupenie Klaudiusa Kováča (klavír), Róberta Ragana (basa) a Petra Solárika (bicie). Hrajú neskutočne príjemnú muzičku. Teraz si však zanôtili aj s rovnako úžasným muzikantom - huslistom Stanom Palúchom a myslím, že k dokonalosti už viac nebolo treba. Prvá skladba mi stačila na to, aby si ma podmanivé medom natreté 4 Stanové struny získali. Jemne ťahavé tóny čarovných huslí naplnili moje hudobné chuťové poháriky a CDčko som si bez váhania kúpil. Po vypočutí celého albumu dávam 5 bodov z 5 a jednoznačne odporúčam vypočuť si.

Ahojte, váš Šandi.
 
 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára