utorok 19. marca 2013

Objavené "POLO MY"

Často počúvam istý výraz v hudbe " to som ti uveril". Určite to poznáte a veľmi dobre viete, čo to znamená a je to veľmi fajn, ak to samotnému interpretovi poviete. Je to akýmsi hudobným vyznamenaním pre muzikantov. Je to niečo podobné, ako keď sa po divadelnom predstavení ľudia postavia a tým vzdávajú úctu účinkujúcim.
 
Nedávno sa  mi čistou náhodou dostala do rúk kapelka, ktorú som doteraz vôbec nepoznal. Vydali v poradí 3. album s názvom POLO MY. Ich hudba je hm, ako to správne pomenovať... magická, pohodová, prírodná, úprimná, kvalitná a hlavne zanecháva nezameniteľný dojem. Majú svoj osobitý štýl interpretácie, cítim originalitu na slovenskej hudobnej scéne. Chválim muzikantov ako celok, nikoho zvlášť. Nemôžem taktiež nespomenúť aj prírodný a umelecký charakter samotného bukletu, čo umocňuje ten, ešte raz spomeniem, pohodový zážitok z hudby. Nájdete tu ilustrácie rôznych maliarov a na ľavej strane obalu CD máte aj kvety levandule (originálne). Už vás nebudem naťahovať, táto talentovaná slovenská kapelka sa volá Chill on the sun a ja som im to uveril! Ešte však musím aj trošku vyjadriť sklamanie, čo platí v prípade väčšiny skvelých slovenských kapiel, a to, že ich nepočujem v rádiách a že veľa ľudí o nich nevie. Zmeňme to a VYPOČUJME SI ICH, keď nám ich nehrajú.
 
:-) a tu ich oficiálne nájdete: www.chots.sk
 
Ahojte, váš Šandi.
 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára