streda 13. marca 2013

Vtipný Feri

Ahojte,
 
určite ste pri rôznych "jamovačkách", ako tomu vďačne nadávame :-), zažili kopec srandy. V mojom prípade to nebolo nikdy výnimkou.
Zvlášť raz, keď sme spolu s kamarátmi takto do neskorých nočných hodín vyhrávali na akustikách a hlasivky sa nám šplhali až do Maťových Ďurindových " vín" :-). Ako som spomínal, už bolo trošku viac hodín, zábava v plnom prúde a kamoš Feri  po niekoľkých pohárikoch zahlásil do toho hurhaja   "ticho". Väčšina stíchla, podaktorí sa potmehúcky smiali, že čo vymýšľa tak zrazu. Spýtal sa ma, " Šandi, poznáš od Tublatanky pesničku Priateľ? Hovorím: " jasné, parádny hit, super text". "Tak poď, daj mi kilá, idem spievať", hovorí Feri. Podotýkam že má skvelý hlas a ženy sa okolo neho len tak točia. Dobre, dali sme to, bolo to parádne, veď to poznáte, " ako sa máš priateľ môj, čo robievaš a či sa nenudíš, starosť o teba mám,...." Zaspieval to tak oduševnene, že mi až slzy tiekli - ale od smiechu. Spýtal som sa ho, " vieš o kom si spieval?". On že "jasné, veď o priateľovi, kamarátovi, no nie? Všeobecne, čo ti budem hovoriť". Už som nevydržal ten nával smiechu a hovorím, "tak toto si prepískol, kamarát, toto si spieval televízoru, za ktorým ti je ľúto, lebo je v oprave." Neviem popísať ten smiech čo nastal, jednoducho stalo sa to. Tak to vyzerá, keď niekto nepočúva text :-). Zábava bola super, užili sme si to a otočili ešte pár hitov. Hold vzdávam pesničkám od Tublatanky, ďakujem jej za skvelú a nezameniteľnú hudbu, držím aj naďalej palce a gratulujem k tridsiatke perál, ktorá jej právom patrí.
 
Porozprávajte aj vy nejakú príhodu, budem sa tešiť. A nezabudnite: Hudba spája, nerobí rozdiely, nepozná hranice a povznáša.
 
Váš Šandi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára