utorok 2. apríla 2013

2 vydarené autotesty v 1 deň

Máme za sebou Veľkonočný pondelok, čas návštev, oblievačiek a šibačiek, a ja som si opäť našiel čas na hudobné pochutiny. Bol som opäť poctený skvelou muzikou, a preto to hneď posúvam aj vám :-).
Viete, počúvať hudbu doma v pohodlí, kedy vás nič a nikto neruší, pričom zvuk z High - end techniky je ideálny a naopak, počúvať ju na cestách, sú úplne odlišné veci. Hovorí sa, že hudba musí dobre znieť predovšetkým tam odkiaľ vychádza, a to je predsa z rádia. Počúvate ho hlavne na cestách v aute, všakže? Preto zárukou dobrej hudby je aj vydarený autotest! Dnes som si teda narýchlo vzal na cestu autom dve CD čká - 12 Memories od škótskej skupiny Travis a úspešný album Bludisko od slovenskej kapely Komajota a sám som sa presvedčil, či prejdú autotestom alebo nie. Podotýkam, že tieto albumy som počúval doteraz len tým prvým spôsobom, doma. Výsledok mojej cesty na návštevu bol viac než skvelý! Či už je to spevák z Glasgowa Fran Healy alebo prešovský matador Martin Husovský, nikto z nich nedisponuje výraznými hlasovými rozsahmi, to je asi fakt. Charizmatický "feeling" však v prípade oboch vytvára neopakovateľnú a originálnu atmosféru z každej skladby. Sú to skvelí muzikanti a predovšetkým úžasné skupiny, ktoré sú podľa mňa dosť úprimné vo svojich interpretáciách a ja som necítil z ich strany žiadnu pretvárku. Navyše musím podčiarknuť, že oba albumy sú vhodné na cesty v upršanom počasí alebo keď je pod mrakom. Takže dávam 5 bodov z 5, pretože 2 vydarené autotesty v jeden deň sa len tak nevidia (teda nepočujú :-)).
Budem veľmi rád, ak sa aj vy podelíte v rámci Ampfriends s vašimi naj hudobnými autotestami.

Travis - 12 Memories





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára